DARČEK ZADARMO k objednávkam nad 77 € - vankúšik s motívom hviezdičiek.

Postup pre reklamáciu poškodenej zásielky

Pri prevoze zásielky môže dôjsť k jej poškodeniu, v takom prípade prosíme postupujte podľa pokynov nižšie.

Je poškodený obal zásielky?

Pri preberaní zásielky od prepravcu si skontrolujte stav zásielky, najmä neporušenosť obalu. V prípade, že je obal zásielky poškodený a napríklad aj obsah vo vnútri zásielky neúplný, balík nepreberajte a do odovzdávacieho protokolu spolu s dopravcom spíšte dôvody neprevzatia. 

Ak sa rozhodnete poškodenú zásielku prevziať od prepravcu, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom alebo škodovom protokole prepravcu.

Odporúčame vám bezodkladne oznámiť poškodenú alebo neúplnú zásielku na našu e-mailovú adresu info@svetlozkovin.sk , kde prosíme priložte aj oskenovanú alebo ofocenú verziu škodového protokolu, ktorý ste spísali s dopravcom. Ak je to možné, priložte k e-mailu aj fotografie poškodenej zásielky.

Ak nebude pri preberaní zásielky od prepravcu spísaný škodový protokol, považuje sa zásielka za v poriadku doručenú bez poškodenia. Na neskoršie reklamácie ohľadom neúplnosti alebo poškodenia zásielky tak nebude braný ohľad.

Je poškodený tovar, ale obal je neporušený?

Ak zistíte až po rozbalení zásielky, že tovar nesie známky poškodenia je nutné všetko detailne nafotiť a zaslať fotografie a kópiu dokladu na náš e-mail info@svetlozkovin.sk Do správy nám prosíme uveďte, či bol poškodený obal a či požadujete vrátenie alebo výmenu výrobku?

V prípade schválenej výmeny za nový výrobok tovar dôkladne zabaľte aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu, vyplňte reklamačný formulár, ktorý vložte dovnútra zásielky spolu s dokladom o kúpe. 

Ďalšie informácie nájdete v Reklamačnom poriadku.